Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

One tree hill!!

Kategori: Allmänt

Mina tisdagar består av One tree hill helst direkt efterskolan! Hur bra som helst!

Det har varit en bra tisdag idag.. SKola har gått bra det är vinter här i borås också jätte härligt. Köpt nya skor idag också

Som sagt det har varit en bra tisdag!

Jag och julia satt upp min jul stjärna men mitt i one tree hill ramlade stjärnan ner inte bra att tjepa upp dosen men kontakter i på väggen med silver tejp det funkar inte vänner!!


Puss på er!

Kommentarer

  • camilla andersson säger:

    hej mitt hjärta! jag hoppas allt är bra med dig. Så roligt att du och åsa kom och hälsade på mig....saknat er så! kanske jag kan komma upp till dig...har fått mer jobb den vecka så jag ska se....men jag vill så gärna! du är min stjärna vet du det??!! vad skulle jag göra utan dig?

    älskar dig! puss puss pussssss ;)

    2008-11-26 | 09:42:16
  • elin säger:

    haha klantigt värre =)



    hmm, du har väl en brandvarnare du kan fira då =)

    2008-11-26 | 19:13:26
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se/
  • Anonym säger:

    hehe, ja du :) men du är bäst för du kom på iden att sätta upp den så :D Tack för att jag får sova på din skööööna soffa!!! KRAMAR

    2008-11-26 | 21:01:31

Kommentera inlägget här: