Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Malmö

Kategori: Allmänt

Har haft en underbar dag hemma i Malmö idag. Kom fram vid tolv och möttes av REGN! inte så roligt men är ju ganska van nu så regn är inte helt fel. Men hagel däremot är inte kul och dessutom gör det ONT! Stora is klumpar jö!!

Sofie och jag gick och fikade satt och pratade flera timmar kändes det som men några timmar blev det npg jätte mysigt. *love* sen var det dags att åka hem åkte hem till mig och la mig i soffan och somnade super skönt sofie tittade på film och klarade sig själv perfekt!!

Sen kom mamma o pappa hem också jätte mysigt. Mamma och jag åt middag och sedan gick jag och pappa och såg Bond filmen men jag tyckte inte alls den var bra, vet inte varför blev sjukt besviken. Men man kan inte älska alla filmer!


I morgon ska jag klippa mig och vara "model" Sofie vill lära sig och ta bilder och själklart ställer jag hennes bästa vän i världen upp!! *egokick*

Nej nu är det dags att sova! I min underbara säng! I morgon kommer Linda :)

Puss och Kram

ps. Malmö är ganska bra men jag tror jag gillar Borås mer ds.

Kommentarer

  • Lottapotta säger:

    klart att du gillar Borås mer, jag bor ju här nu!!

    2008-11-21 | 17:22:29
    Bloggadress: http://komigenlotta.blogg.se/
  • Jules säger:

    Borås in our hearts forever :)

    2008-11-21 | 21:16:59
    Bloggadress: http://julala.blogg.se/
  • Camilla Persson säger:

    Malmö! Malmö! Malmö! Malmö! =)

    2008-11-21 | 23:23:15
  • Elin säger:

    Upp me lite modellbilder nu då hihi ;)

    2008-11-24 | 18:58:13
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här: