Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Hur vet man?

Kategori: Allmänt

Sitter här i sängen med datorn och funderar sista kvällen i Malmö efter en helt underbar helg den har verkligen varit super bra. Skratt, glädje och massor av kärlek.

Men åter igen till min rubrik. Hur vet man att man är vänner? Man kan ju inte fråga är vi vänner eller nja det kan man kanske göra. Kan man det? Jag jag vet att jag har skrivit om vänslap tusen gånger i bloggen men just nu känner jag mig frustrerad jag vet inte vad jag ska göra. För jag känner att jag inte orkar gå och fundera längre? Men samtidgt vill jag inte ringa men jag vet också att om inte jag gör det så gör inte du heller det? Men våran vänskap var nog inte tillräcklig eftersom vi inte klarade av ett lite bråk det var egentligen inte ens något bråk rättar sagt tjafs jag sa vad jag tyckte du sa vad du tyckte och så blev det såhär.. Men det konstiga är att vi sa båda två att vi inte vara sura när vi la på luren men ändå hör du inte av dig jag är inte så oskyldig jag heller jag har inte hört av mig eller nja jag har skrivit på facebook men det kanske inte räknas.. Men det är inte kul att ha det såhär..
 Det är inte kul att förlora en vän,
en vän som betyder hur mycket som helst..


 

En vän som vet massor av saker.
En vän som man kan skratta och gråtta med
En vän som man kan bara vara med
En vän man kan sitta tyst och titta på tv med utan att den känns obekvämt
En vän som betyder mer än många andra
En vän jag trodde jag hade!


Jag vet inte vad jag ska göra, ska jag ringa vad ska jag säga när jag ringer.. Tjena hur är det? Vad är det frågan om varför har du inte av dig? Det känns ju jätte löjligt att göra det också. Men kanske är detta slutet av vår vänskap. Hon kanske inte vill att vi ska vara vänner. Jag kanske inte betyder något för henne längre. Jag blir tokig vet inte vad jag ska göra.

Vad hade du gjort?

Hur som helst. E jag vet inte om du läser min blogg.. Men jag saknar dig verkligen ska du veta

Kommentarer

  • Lotta säger:

    skicka ett sms!

    2008-11-24 | 10:07:19
    Bloggadress: http://komigenlotta.blogg.se/
  • Jules säger:

    hoppas det löser sej! att vara ovänner är det värsta som finns! för min del är du en ängel! en vänskapsängel för vänner är änglar utan vingar :) man vet att de är ens vänner om de finns där i vått och torrt och tycker om dej trots dina brister :) KRAMAR!!!

    2008-11-24 | 11:00:50
    Bloggadress: http://julala.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Klart du ska ringa! fråga inte varför hon inte ringt för det har ju inte du heller eller hur! Bara ring o börja prata som vanligt typ hur är läget. Kom också ihåg att man kan va vänner utan att prata varje dag. Ibland har man inte ork att ringa till sina vänner men uppskattar mycket om de ringer till en. Om din vän verkligen betyder nåt för dig så ring din vän!

    2008-11-24 | 17:02:06
  • Camilla Persson säger:

    Ni båda känner kanske på samma sätt... Testa och ring! Om du saknar vännen, så är det ju bara att testa. Det kanske är precis som det var innan ni bråkade eller vad det var. Ni kanske bara har behövt en paus från varandra? Testa!

    2008-11-24 | 23:06:21
  • Sofie säger:

    Behöver inte ens säga vad jag tycker, för det vet du ju redan, eller hur? Du vet vad du är värd, allt! Någon som inte ger dig det, vad ska du med den till?

    2008-11-25 | 16:59:14
    Bloggadress: http://sofieblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: