Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Malmööö

Kategori: Allmänt


Jag har haft fem underbara dagar med sara i Malmö.. För första gången på väldigt länge kände jag inte för att åka tillbaka till Borås. Livet i Malmö blir lättare för varje gång jag kommer hem.. Ibörjan var det jätte jobbigt för man visste inte riktigt vad man kom hem till men nu vet man vem som väntar på en där hemma vilket jag tycker känns rikigt bra! Ni få vänner som är kvar. Ni är guld värda alla av er!

Vädret just nu är ju underbart.. Sol sol sol och sol överallt.. Kan inte bli bättre och som alla blommor som blommar nu. Älskar det! Och något som jag tycker är väldigt roligt det är alla flygplan som flyger nu. Undr a var alla människor är på väg.


Jag och sara var i Parken i Lund och firade valborg med Cliff och hans vänner. Jätte roligt.

image132



 

    

Lördagen hade vi en riktigt rolig kväll på Mazarin.

Väldigt mycket dricka blev det för oss alla.

Rebecka hängde med oss också.




Sara tack för fem ortoligt roliga dagar.
Du är en vän för livet!

image137image138


 

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jodå. Den heter klas! :)

    2008-05-07 | 22:43:21
    Bloggadress: http://sofieblogg.webblogg.se
  • Sara [H E M M A F R U N] säger:

    vad kul att du börjat lägga ut mer bilder=)

    kramar!

    2008-05-08 | 09:17:48
    Bloggadress: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här: