Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Vem vill inte ha en ROSA bil?

Kategori: Allmänt

image76

Det är inte kul att vara sjuk. Vem var det som uppfann sjukdomen egentligen. Ibland är det ganska skönt att vara lite sjuk men inte när man är ute på praktik när man vet hur mkt man får att komplettera.. o my god säger jag bara.. Hur ska jag orka det, men jag hade inte orkar gå till praktiken heller. Halsen gör fortfarande ont men jag fundera på att gå i morgon men vi får se känner mig väldig tom i kroppen..Tänkte jag skulle städa lite i mitt rum idag så får vi se efter det hur trött jag är efteråt. 

                                                               
Nu börjar mitt favorit program. Vet inte varför jag tycker det är så bra, Vi ses efter detta avsnittet..frågan är nu vem Marlena ska döda i detta avsnittet, kommer inte ihåg vad som hände i går.. Men nu ser det ut su jan ska hänga sig. Detta programet är ganska sjukt. Jag tycker inte om Bell ljuger för Shawn.. Men jag vet det är bara tv och allt är påhittat men dem har ju blivit som mina vänner. Precis som Harry Potter var många andras vänner. Tänk om jag inte skulle få se mitt gäng varje dag.. ush vad tråkigt det värsa är att om jag missar ett avsnitt finns det att ladda ner på, days.se.. nu vet ni det alla..  
image77






Kärlek


När ska kärleken komma till mig?
När är det min tur att träffa nån som vet vad jag behöver?
Jag har så mycket kärlek  inom mig som jag vill dela med dig.
Undra om två människor som älskat varandra kan hitta tillbaka till den kärlek de en gång hade.
Det hade varit underbart att få vara med dig igen.

Jag vill skriva kärleksbrev !
Jag vill få kärleksbrev!

Were are you my LOVE!!

image78

Kommentarer


Kommentera inlägget här: