Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Oväntat besök

Kategori: Allmänt



Igår blev det verkligen oväntat besök riktigt roligt! Johan och hans kompis Andre kom till kära Borås =)

Det började med att jag loggade in på MSN och där fanns Johan vi pratade lite det var verkligen hundra år sedan jag pratade med honom. De var sugna på fest men egentligen inte jag men jag ångrade mig snabbt och de kom. Riktigt roligt!!


Kvällen börhade med Taco gratäng riktigt gott.. Efter det blev det sista ordet och med andra ord...Tror det är mina två favo spel.

Lotta lånades sin pojkväns sing star.. Så det blev sing star hela natten =) Stackars Ina och Lulit =) Förlåt!

idag blev det kalas hos Julis hon fyller 27 på Måndag. Party Party sen blir det nog Harrys tror jag. jag vet inte var jag ska ta med mig mina två skåne pojkar.

Oväntat besök kom det i Natt också. Det var lite trevligt.  Satt nere och pratade massa skit sen kom Emil och vi satt ännu längre o bara pratade massa strunt.

Nu är det snart dags att göra centrum osäkert. Ut på stan och leta present till Julia. Tur vet jag nog redan vad vi ska köpa =)

Kommer lite bilder från helgen i morgon hoppas jag!

Ett lite tips till alla som läser min blogg.

Gå in på
www.hemmafrun.se och rösta  på hennes blogg. Den är rikigt bra!


KRAMAR EN GLAD LINDA

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Ja vilken rolig helg det blev! Synd att du inte hann vara med till slutet igår ;) Och du, jag brukar också läsa din blogg :) Puss!

    2008-03-02 | 13:47:53

Kommentera inlägget här: