Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

MALMÖ BESÖK

Kategori: Allmänt










TACK FÖR EN SUPER KUL HELG

Hade som sagt MALMÖ BESÖK. Cliff, Jonas och Rebecka här på besök i helgen. Hur kul som helst.

Fredagen tog vi det lugnt åt räkmackor och spelade spel

Lördag blev det en rund tur i Borås. Blandannat till HM fyndbutik köpte ett halterneck linne från Madonna för 15kr. Perfekt pris. Där fanns ganska mkt som var kul. Men tyvärr sa plånboken nej till det.

Efter shoppingen var gästerna mina trötta och somnade i sängen jag var inte trött så jag gick en runda i stan, Titta på lite kläder på GINA och HM shoppade en tunnika på GINA som jag hade på mig påkvällen.
Kvällen bestod av Tacos och Melodifestivalen och Maräng Swiss. Mums.,
Melodifestivalen bra. Sibel och Nordman helt klart bra vinnare,

Camilla tyvärr hade jag rätt om Carola och Andreas.

Efter melodifestivalen blev det allsång och och starkare saker i glasen. Men inte i mina jag hade lovat mig själv att bara dricka cider och det gjorde jag. Duktig som jag var.

Vid elva drog vi ut på Harrys. En lugn ute kväll blev det men lite moves på dansgolvet jag tycker inte det är så roligt att dansa. Men att mingla och prata massa skit med olika människor det är roligt!

Hem från krogen vid två efterfest hos oss på Balder.

Sen blev det sängen vid 6.

Söndagen bestod av ett besök på MAX

och en bra film

Mina underbara grabbar och min underbara lilla syster åkte vid 16 hem igen till Malmö




Fick en trevlig överraskning idag också. Emma och Katja kommer på besök hur kul som hels. Ullared ska vi till då. Det ska verkligen bli hur kul som helst,
Alltid lika kul att få besök.
Har ju inte haft någon av tjejerna här än.

Längtar verkligen till den 4 April nu när mina två absoluta favoriter från Malmö kommer




image75

VILL HA SOMMAR NU

Kommentarer

  • Anna Leijon säger:

    tack så mycket för kommentaren :)

    2008-03-12 | 20:12:45
    Bloggadress: http://leijon.blogg.se

Kommentera inlägget här: