Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Förra Helgen

Kategori: Allmänt



Oj oj här var det dåligt med blogg inlägg fy på mig.. 
 

Kan börja med några bilder från förra helgen då jag hade Johan och Andre på besök.image53 image54 Sing star kungar


image55 image56 image57 BÄSTA VÄNNER!!!

image62 GRATTIS JULIA!


Jaha.. nu ska jag återberätta helgen.. Johan och Andre kom som sagt upp fredag kväll vi drog igång med mat och seden en trevlig spelkväll super mysigt.. alla vara glada och spelade och skrattade precis som det ska vara. Lördag gick vi på stan och köpte present till Julia ett spel. Så ska det låta 2. Hon blev väldigt glad för det. id 7 gick vi till julia för att förfesta och titta på melodifestivalen. Hur kul som helst. efter MF var det dags för sing star.. Främling Linda bentzing med flera svenska shlager artister hur kul som helst.. Små timmarna kom  närmare och det var dags att gå ut.. På väg ut vältar jag och Kristina soffan.. Oj oj... allt snurrade runt kändes som jag hade snurrat flera varv runt jorden.. Jag och Lotta gick hem och lämnade PS2 och där stannade jag sedan av rimliha skäll.. Tack och lov.. Lotta gick ut med dem andra och hade roligt.. Tack mina underbara vänner för att ni tog hand om Johan och Andre när jag inte riktigt kunde det.. <3 NI ÄR GULD VÄRDLA!!

Söndagen mådde jag inte så bra... Hmm undra varför? Tack lotta för att du tog hand om mig! You are my sunshine!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Ha en bra dag :)

    2008-03-07 | 11:46:46
    Bloggadress: http://wiiiberg.tjejsajten.se
  • Lottapotta säger:

    klart man ställer upp, du är min stjärna o jag vet att jag alltid kan lita på dig :) bilderna var fina... tur att jag var onykter så jag kan skylle på det :P pusspuss!!

    2008-03-08 | 23:11:44

Kommentera inlägget här: