Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Heej!!!

Kategori: Allmänt

Hej Vänner!!

Hoppas allt är bra med er! Jag har inte bloggat på länge. Har inte haft någon dator och sen har det varit fullt uppmed Rebeckas student. Och direkt efter det var det dags för Michis Studenten i Södertälje. Hur kul som helst.. Jag blev rörd båda gånger.. Speciellt när Rebecka sprang ut då kom tårarna ska ni veta.. :)

Båda studentfestern var jätte lyckade. Fest natten lång på Beckys.. Michis och Rebecka gick ut på hennes student så jag fick äran att vara chafför till Nyköping.. Fram och tillbaka.. 14Mil totalt.. Visst är jag snäll? Jag gick ändå på penceline så ingen dricka för mig..

Idag Lördag träffade jag Ann och henns vän i Stockholm, Hur kul som helst. Längesedan jag träffade henne. Alltid lika roligt. Bex var också med så när Ann och Henrik åkte hem tog vi stan i egna händer. Vi letade upp en Karta och begav oss till Urban Outfitters... vilken affär... Hur rolig som helst. Det blev ju en del andra affärer också. Hur kul som helst att göra något med Rebecka. Längesedan man hade en dag med henne. :)

Nu sitter vi här hemma hos Bettan och har precis tittat på Matchen. Tyvärr så förlorade Sverige. Men bättre lycka nästa gång.

I morgon bär det av till Malmö igen. Ledig på Måndag vilket ska bli jätte skönt. Sen jobbar jag tisdag till Torsdag. sen är det dags för Bulgarien. Sol och Bad i två veckor.. Love it!!

Lovar att uppdatera med lite bilder när jag kommer hem till Malmö...Om datorn inte är allt för seg kommer det lite bilder nu..

Puss och Kram på er!!

MÅSTE SÄGA EN SAK TILL 18 JULI KOMMER VÄRLDENS BÄSTA LOTTA OCH HÄLSAR PÅ MIG.. LÄNGTAR!!!

Kommentarer

  • Lottapotta säger:

    jag längtar oxå!!! :D

    2008-06-15 | 18:55:56
  • Elin säger:

    Skönt att höra att du haft en kul helg i huvudsta´n! =)

    Du är välkommen hem till Skåne igen hihi.

    ELIN

    2008-06-15 | 18:55:59
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se/
  • Julala säger:

    så trevligt :) njut av bulgarien med! hoppas du saknar mej lite med ;)

    2008-06-20 | 14:03:32

Kommentera inlägget här: