Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Men våda Barn får köpa öl?

Kategori: Allmänt

Smart unge i kassan idag =) Ingen Öl till honom!! hahha

Oj nu var det längesedan jag skrev.. Tiden räcker inte till ändå tycker jag inte att jag gör något..

Kan ju berätta att jag fick Lottas lägenhet hur kul som helst och kommer bli hur bra som helst. 6kvm större och ett fyrkantigt rum och ett STORT badrum JIHAAAAA!!!

Är fortfarande ganska förkyld blev ett lungt kals i Lördags skulle egentligen ha bjudit ditt fler kompisar men jag orkade inte det var lagom med de nära och kära som var där.

Tack till alla er som sa GRATTIS när jag fyllde 23 ni är underbara!

Nästa sommar tänker jag försöka få jobb på Hästveda och jobba på Kollo! Tror det jobbet hade passat mig perfekt känner att jag faktikst är ganska trött på att sitta i kassan eller att stå i Förbutiken! Men vi får se vad som händer!

Nu ska jag sova i allafall!

Becky be strong you can do it!!

Elin tänker på dig!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: