Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Hej Hej

Kategori: Allmänt

Tjena Bloggen och vännerna!


Nu har jag verkligen varit en dålig bloggare igen.. Men jag skylle på att jag inte har haft tid är knappt hemma längre.. Jobbar eller är ute på små äventyr...

Igår klippte jag av mig håret igen. Underbart att ha det kort.. Love it!

Jobbade igår i kyrkan också jätte mysigt att få träffa alla tanter och gubbar dem är ju för söta.

Just nu sitter jag på Arlanda flyget från Malmö gick jätte bra.. Jag somade och vaknade när det var dags att landa. Perfekt eftersom jag inte tycker det är så jätte roligt att flyga. Speciellt inte ensam.. Så nu väntar jag på flyget som ska ta mig till Norrland! Jihaaa!!

Camilla Persson om du läser detta Vad är din blogg.. Har fått för mig att du har en men vet inte vad den heter eller var det finns har verkligen letat men cant find it and i want it :)

Var på läger med barnen Måndag till Onsdag hur kul som helst.. Immeln var vi på hur mysigt som helst.. Återuppleva lite minnen från Nian.. Häftigt!

Jaha vad ska jag göra nu då? Finns inte så mkt att göra..

Kanske kommer ett inlägg snart igen vem vet.. Kommer en uppdatering när jag är i Luleå också om jag får låna Johans dator ;)

Saknar er mina vänner!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: