Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Varför ska man ha en bil när man kan ha en kundvagn?!?

Kategori: Allmänt


absolut det bästa färdmedlet just nu är KUNDVAGNEN. Det vinner!! Stor handlade idag.. Mat för 400 nu klara jag mig ett tag. Plus kom jag och Lulit hem med varsin stol, Så vi är numera Chefer. För vi har varsin CHEF STOL sjukt nice!! och allt detta tog vi hem i en kundvagn från willys. WIlLYS is the shit!

Helgen hemma i Malmö var jätte mysig.  25 års festen i Lördags var nice. Dock lite mkt alkohol för en miss Nygren. Men lika glad är jag för det idag. I söndags morse var det inte lika roligt...

Vin är ingen bra dryck :( Aldrig mer vin!

Tillbaka i Borås. klev in i min rum och kännder. This is were a belong! Hmm undra om man kan säga så.

Skolan i morgon ska bli ganska kul. Hoppas föreläsningen är kul. sen blir det att städa.. tänkte jag skulle ta lite kort hur mitt rum ser ut i morgon. Så ni får se hur mysigt jag har det.

Its a pink lady room!

Säger en sak bara. Det finns gott om idioter i världen!

22 Februari SÖDERTÄLJE!!!

Kommentarer

  • Sara [ H E M M A F R U N ] säger:

    haha tog ni hem allt i en kundvagn? Linda is t he shit!

    2008-01-31 | 16:02:44
    Bloggadress: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här: