Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Malmö Vs Borås

Kategori: Allmänt


Jag låg och försökte komma på för och nackdelar mellan Borås och Malmö i natt... Hade svårt att sova. :(

Jag kom mkt delar med båda städerna men jag kom nog fram till att jag trivs bäst här i Borås. Jag har min familj i Malmö och den betyder mest för mig.. Det är familjen men alltid har kvar den sviker eller lämnar en aldrig. Men vännerna kan man inte riktigt veta alltid var man har. Det är svårt det där med vänskap ibland..

I Borås har jag alla vänner runt om kring mig vilket känns underbart. Jag vet var jag har alla vilket också känns super bra. Jag vet var jag har några vänner hemma i Malmö också, så inte illa vid er som läser detta. jag tycker om mina riktiga vänner lika mycket!

På tal om Vänner, Jag och Emma pratade i telefon igår till hennes telefon dog i glödhet.. Hehe.. Vi hade en del att prata om =)


Emma du är en härlig vän.    <3  Me like you <3


Telefon kön igår var jobbig.. Men tillslut svarade SIBA AB, vad kan jag hjälpa dig med? Det kändes nästan som om jag ringde Via direkt... Hmm undra om det fortfarande finns någon som vet?

Jag Ina och Kristina tog i allafall TV med oss med hjälp av Inas cykel och gick bort till SIBA för reperation.. Hoppas där är något fel nu annars är det lite pinsamt faktikst plus att jag får betala 250kr vilket jag inte vill.

Grattis Linn din dag idag. 
Hoppas du får en super bra dag.

 
image45

Kommentarer

  • elin säger:

    det är väl klart att du har alla vännerna runt dig när du är i borås, dels som ni bor o dels för att du har lättare att träffa dom.
    efter gymnasiet var det väl ganska logiskt att alla gick på sitt håll men man håller ju ändå kontakten vid liv.. .dvs.. om man vill!!!

    2008-01-22 | 08:51:47
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se
  • Linn säger:

    Åhhh..vad gullligt av dig!!! Tusen tack!!! kramar

    2008-01-22 | 13:49:57
  • elin säger:

    jag tog inte åt mig.. jag förstår var du menar eftersom jag har gått igenom samma sak när jag flyttade till malmö!

    2008-01-22 | 21:10:55
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här: