Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Livet är bra orättvist!

Kategori: Allmänt



Min dator och min DVD har gått sönder!!! Vad gör jag nu! Mina två överlevnadssaker. Datorn dels för att allt jag gör i skolan, måste ha datorn och kommuincera med människor, betala räkningar och annat med.

DVD klarar jag mig utan men det är ändå jäkligt jobbigt utan den. Eftersom jag är ganska så beroende av att titta på film när jag somnar! Inte så kul då! Plus att jag köpte tv i oktober!!! Den ska fungera! Jag blir GALEN!!


Har bokat hem resa nu igen! Ondsdag 11.41 går tåget hem, ska verkligen bli jätte skönt att komma hem igen. Hem och fira min älskade vän FREDRIK.. Ska bli super kul. 25års fest!

Jag som hade bestämt mig för att jag skulle bli duktig på att blogga.. Och så går datorn sönder!

Hoppas att Tommy kan fixa den på SÖndag. Våran super "vice värd"


Tur att man har vänner som man kan gå in och snylta lite internet på! Tur att skolan betalar!


Oj vad klagar idag men det är en sådan dag idag.


Kläderna jag och syster hade köpt hade kommit idag.. Riktigt roligt... Rebecka så att tröjan vad jätte fin så jag hoppas att den passar och att jag tycker den är fin!


Jaha.. Vad händer nu då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: