Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Vad är det som händer??

Kategori: Allmänt


Var är glöden som fanns innan?
 
Var är viljan?

Var är moivationen?

Ush jag har ingenting längre.. Bara viljan att gå till gymmet. Den finns där.. Varför kan inte skolan locka lika mycket som gymmet. Skolan behöver jag verkligen gå till. Men tråkiga föreläsingar lockar inte längre.. ingen lockar förtillfället.

Längtar efter Fredag... SÖDERTÄLJE här kommer jag! Uppsala ja du vi får se hur det blir med det.

Längtar efter Familjen..

Lite roliga saker händer hemma måste jag säga..

Han är ju så gullig..

Kommentarer

  • Sara [ H E M M A F R U N ] säger:

    Inte kul att glöden är borta.. Du får skaffa en morot som du kan sträva efter i plugget=)

    jo det blir nog en egen resväska.. men nu var detj u färgen.. det finns ju resväskor i ALLa färger! ljusrosa, ceriserosa, limegrönt, mörklila är vad jag väljer mellan nu :-D

    Hur är allt annars?
    Kramar

    2008-02-21 | 16:05:14
    Bloggadress: http://hemmafrun.se
  • Sara [ H E M M A F R U N ] säger:

    Svar: jag biltokig? baahhh...
    jag umgås bara i fel kretsar haha
    Du vet Mannen som skulle inreda sitt hem i svart och vitt med färglada vaser :-P
    haha

    2008-02-21 | 16:06:21
    Bloggadress: http://hemmafrun.se
  • Michis säger:

    Södertälje will be waitin :)

    2008-02-21 | 17:58:49

Kommentera inlägget här: