Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Jaha...

Kategori: Allmänt

Söndag idag och livet är precis som det ska vara.. tror jag eller kanske inte.. en vecka kvar till nya pengar vilket innebär inte så många kr kvar på kontot!

Cliff och Jonas kommer snart och hälsar på denna gången har dem även Syster yster med sig. Hur kul som helst.

Denna gången blir det inte hemma gjord pizza, jag o jonas har bestämmt att det blir Tacos..

Jag var på dejt i onsdag.. Vi var på bio. Såg förtrollad. En jätte mysig film. Jag och killen träffade varandra på internet. har pratat hur mycket som helst på internet och i lite i telefon. Jätte trevlig. Det verkade verklgien som den här killen var en perfekt kille för mig. Tyvärr efter dejten tror jag att vi båda insåg att vi var ganska olika. Vi har inte alls hörts av mycket sen i onsdags. Men sånt som händer. Det var en trevlig dag!

Torsdag alla hjärtas dag.. Sara hade bakat jätte fina hjärtan Rosa faktikst. Kommer kanske bilder på dem senare.

Fredag.. Hmm kommer inte ihåg vad vi gjorde.

lördag var det melodifestiveln.. Lite otippat att killarna skulle gå vidare. men att sanne gick vidare var jag säker på hennes låt var super bra. att carola gick till andra chansen är jag inte heller förvånad över. jag tror att sverige är trötta på henne.. Så tyvärr Carola jag tror du har gjort ditt i Melodifestiveln.. Men jag vet att Camilla inte tror det hahah, Vi får se i  Andra Chansen vad som händer

Jag är väldigt förvånad över att internet funkar nu.. Bara några månader kvar nu sen är det slut på denna dator.. ÄNTLIGEN!!!

Kommentarer

  • Camilla Persson säger:

    Ja, vi får se vad som händer... *hehe*

    2008-02-17 | 21:42:31

Kommentera inlägget här: