Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Sista dagen på praktiken!

Kategori: Allmänt

Hej Bloggen!!


Idag är det den 4 december, helt otroligt 20 dagar kvar till JULAFTON.  Var jag ska fira jul är inte klart än men med familjen blir det. Längtar jag älskar verkligen julen. Nyår däremot ska bli intressant och se vad som händer. Hoppas på fest men vi får se vad som händer. Bara jag är med nära och kära så spelar det ingen roll var i världen jag är =)


Denna torsdag började med att jag gick upp och åkte till Förskolan, sista dagen på praktiken känns verkligen jätte skönt att det är klart. Så nu har jag godkänd praktik också =)

Rapporten blev ju också GODKÄND! Tjihooo!



Efter förskolan åkte jag snabbt till Knalleland för att köpa lite grejer till festen på lördag. Lottas kompis Linda fyller 25 och ska ha 80 tals fest. Ska bli super kul. Alltid super kul att träffa nytt folk. Sen vad det dags att äta mat det fick bli McDonalds idag inte alls bra och gott var det inte heller. Stressade som en IDIOT började nämligen jobba kl 17.30 var på jobbet precis halv, möte min kassa chef och hon frågade var jag skulle vara vi hittade mig inte på schemat så tydligen skulle jag inte jobb idag. Måste ha blivit något konstigt, kändes sådär eftersom jag stressat som en idiot till jobbet. Men så blir det ibland tog en promenad till lotta och satt och pratade med henne tills hon skulle till Sandra (hästen).  

Nu sitter jag här och gör absolut inte något jätte skönt. Julia kommer om en stund hon ska sova här hon börjar tidigt i morgon och eftersom jag bor två minuter för skolan så behöver hon inte gå upp så tidigt?


Camilla vill du att jag ska berätta om City Akuten?

Kommentarer

  • Camilla Persson säger:

    Jag vet ju inte om jag vill... Det är därför jag inte skrivit till dig... =) Vad är det du ska berätta liksom? Är det något väldigt avslöjande? För jag vill inte veta om du tänker berätta något som händer i avsnitt som inte visats i Sverige än. =)

    2008-12-04 | 23:56:47

Kommentera inlägget här: