Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Just for u =)

Kategori: Allmänt

. 1.Vilken svordom använder du mest?
Fab

2. Äger du en iPod?

Yes en röd

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

Det ska ställas på kl 9

4. Hur många resväskor äger du?
jag har en stor svart resväska

5. Använder du flip-floppar?

STRANDEN

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA SÅ KLART!

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Jag ääääälskar att fotografera!!! Fast inte del att vara på bilder heller ;)

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Mama mia

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?

Min väninna

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

En ny kamera

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Mamma kallar mig lat :)

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Nej tänker aldrig göra det heller

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?

Mama mia skivan

14. Vilken är världens bästa artist just nu?

ALLA

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?

Yes men det tänker jag inte berätta för då är det ingen hemlighet :)

16. När var senast någon stötte på dig?

Hmm vet faktikst inte...
17. Vad åt du till middag senast?
Julbord i skolan
Pyttipanna med Lotta

18. Använder du huvtröjor?
Själklart dem är så mysiga när det är kallt!

19. Kan du vissla?

ABSOLUT

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Sofie


21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Berg och dalbanan

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det tror jag att folk gör tyvärr. Men hade helst sett att folk sa det till mig direkt :(

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?

033

24. Tittade du på tecknat när du var liten?

Absolut vem gjorde inte det?

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

Jag har hela centrum nära. Har inget stor köpcentrum här

26. Hur många syskon har du?

Världens bästa lillasyster

27. Är du blyg inför det motsatta könet?

Tror nog att jag kan vara det

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
I
Ingen tror jag bara några enstaka

29. Äger du några popband t-shirts?
Nej har heller aldrig gjort det!

30. När flög du senast?

I juli

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
9

32. Läser du för skojs skull?

Absolut

33. Pratar du några andra språk?
Engelska

34. Diskar du din egen disk?
Själklart gör jag det också!

35. Har du gråtit offentligt?

Ja det har jag

36. Har du en stationär dator eller en laptop?

laptop.

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?

Absolut, jag älskar det!

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?

NEJ!!!

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Nej!

40. Kan du kasta macka?

Jupp

41. Har du någonsin varit på Jamaica?

Nej

42. Vad har du med dig in på bion?

Popcorn massor!!!

43. Vem var din favoritlärare och varför?

Kerstin för att hon bara är bäst!

44. Har du dejtat någon av en annan religion?

Nej.

45. Vad har du för väder?

kallt, blött men isigt.

46. Har du en blogg?

själklart har jag det!

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

allt inom det estetiska!

48. Gillar du att flyga?

Absolut!!! ja fast jag tycker inte om det ändå

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Händerna

50. När sov du senast på golvet?

Kommer inte ihåg!

51. Vilken är din favorit drink?

Mojito

52. Gillar du din boende-situation?

Ja, mycket!

53. Vilken är din mammas hemstad?

Järna

54. Din pappas hemstad?

Malmö

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

7-8

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?

Ibland

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?

Nej men blev tillsagd att sluta prata väldigt många gånger!

58. Vilken är din favoritfrukt?

Hmm hårda som sten päron!

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Nej

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?

24 HERREGUD!! 

61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Kämpar på!

62. Tror du på liv på andra planeter?

Ja det gör jag

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

Hmm tror jag behåller det för mig själv

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?

Hmm svår fråga!

65. Vad var det senaste du åt?

Pepparkaka

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

Både och

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?

De tyckte det var fint!

68. Gillar du senap?

Nej

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

"Gör något åt det!

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Självklart ska göra det inom 5år!!

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet inte riktigt

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

Nej

73. Tycker du om att krama folk?

Absolut!!!älskar det!

74. Skulle du säga att du är trendig?

Jag köper det jag gillar.

75. Äger du en digitalkamera?


Nej tyvärr inte!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: