Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Ingen lust!

Kategori: Allmänt

Sorry kära vänner att jag inte har uppdaterat på länge men har inte haft någon lust att blogga! Har inte haft tid. Det har varit super mycket nu innan jullov. Men jullovet är här nu och det är underbart! Har städat och slagit in alla julklappar och sitter och väntar på att mamma o pappa och daniel ska komma. Super kul! Vädret hade kunnat vara bättre tycker jag men man kan inte styra allt här i världen. Tyvärr!!

I Torsdags kom Ina och hälsade på jätte mysigt. Vi spelade julklappspelet och hade allmänt roligt. Drack glögg och åt massor av chocklad! Tyvärr fick jag inga julklappar jag satt med fyra stycken den sista minuten när klockan ringde hade jag inte några kvar. TASKIGT!

Jag Ina och Josefina lunchade på Kina super gott men man blir så äckligt mätt bara men det är det värt!

Igår fredag sjöng jag o lotta sing star fick en 80tals skiva av henne. Super kul... Red gold and greeen...

Vi såg även Narnia med grabbarna Henrik och Emil... En annurlunda film kväll blev det med mycket skratt. FOR ASLAN!

Nu hoppas jag snart att dem kommer orkar inte vänta längre!!

KRAMAR I MASSOR!!!

Kommentarer

  • Kitty säger:

    Vem orkar blogg just nu...jag har kännt samma sak.

    Men GOD JUL på dig med =)

    2008-12-21 | 14:53:47
    Bloggadress: http://skrattandekitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här: