Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Dadaaaaa

Kategori: Allmänt

Söndag natt och jag kan inte sova. Surfade runt lite och hittade den här utmaningen längesedan jag gjorde någon utmaning det som är så kul! Därför svarar jag på den även om det inte var någon som utmanade mig! Då får man ju göra det själv eller hur!?



8 favorit TV-program


•1.       Självklart OC

•2.       One tree hill

•3.       Greys

•4.       Gossip Girl

•5.       IDOL

•6.       CSI

•7.       Våra bästa år

•8.       Vänner och Fiender


8 saker jag gjorde igår


1.       Arbetade

•2.       Pratade med Johan i telefon

•3.       Var på 80tals fest

•4.       Hängde hos Lotta i hennes underbara soffa

•5.       Lagade tacos

•6.       Träffade en trevlig pojke

•7.       Gick hem själv från festen

•8.       Ramlade av stolen på festen


8 saker jag ser fram emot


•1.       Nya kursen i morgon

•2.       Inas besök den 18 december

•3.       Familjens besök den 20 december

•4.       Idol finalen

•5.       Sommarens resa

•6.       Att få komma hem till Malmö i jul

•7.       Att få se Melodifestivalen både i Malmö och i Stockholm!

•8.       JULAFTON OCH NYÅR


8 saker på min önskelista


1.       Kamera

•2.       Kläder

•3.       Träningskort

•4.       Presentkort

•5.       Pengar

•6.       Julstämning

•7.       Naglar

•8.       En sak som bara tomten vet


De 7 som jag utmanar är:


Kommentarer


Kommentera inlägget här: