Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Tänk att få ha en rosa bil...

Kategori: Allmänt

 det tänkte jag när jag tränade idag.. När jag stod och svettades som mest vad tror ni jag ser?

Precis och inte bara en utan TVÅ rosa bilar.. Tänk om jag hade en sån.. vad jag hade varit lycklig då!!

Varför tycker jag så mkt om rosa. har aldrig gjort det innan.. Men i just love it!

Nu kommer Rebecka tycka detta är jätte tråkigt skrivit.. men jag vet inte vad jag ska skriva idag..

Tror ni på ödet??

Vad kommer att hända??


Kommentarer

  • Sara [H E M M A F R U N] säger:

    rosa bil?
    vad var de för bil?
    shit vad coolt iaf med en rosa bil=)

    2008-04-03 | 20:19:05
    Bloggadress: http://hemmafrun.se
  • Sara säger:

    Hej Hej hitta dig på robins sida å va bara tvungen å kolla, "pinkflower" lockade, nån mer än ja som e hooked på rosa ;) Å du fressten ja hade en rosa bil förr, döhäftig med leopardsäten! :D Tjing...

    2008-04-05 | 23:15:22
    Bloggadress: http://rockstart.blogg.se

Kommentera inlägget här: