Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Vad är det för fel...

Kategori: Allmänt


På människor.. Jag förstår inte.. Jag säger inte att jag är störst bäst och vackrast... För jag tycker inte det.. Men jag avskyr folk som BARA tänker på ´sig själv hela tiden. JAG ORKAR INTE MED SÅNA MÄNNISKOR!!

Om någon frågar mig något så självklart bertättar jag vad som är på väg att hända eller hur det har gått eller vad som helst.. Men när personen i ifråga som frågar mig något börjar vända allt  mot sig sjäv. Då orkar jag inte berätta mer då är det ju inte lönt att man frågar något eller att jag berättar något för du är ju ändå inte intresserad av att veta något. Jag orkar inte mer, men samtidigt tycker jag så synd om dig.


Nej nog om dig..

Uppsala om två veckor kommer bli riktigt riktigt roligt.. LÄNGTAR verkligen!!!

KRAMAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: