Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Lycklig

Kategori: Allmänt


En perfekt dejt!!

Jag vet inte vad jag ska börja skriva idag. jag är så lycklig att en söndags kväll kunde förändra ens liv det visste jag inte.  En perfekt middag och en jätte mysiga bio med en underbar kille. Kan det bli bättre nej det tror jag inte.

Jag är så lycklig. Han är verkligen jätte fin. Jag hoppas verkligen att det leder någonstans. Fick ett jätte sött sms på kvällen när jag kom hem i söndags.

Glömde säga att kvällen avslutades med en puss.

Jätte Jätte mysigt!

ohhh även om det är as mkt i skolan och jag mår skit över det så är det ändå en del av mig som ler hela tiden.

Tur att man har något att le över när kroppen mår som den gör. Men nästa vecka då blir det vårcentralen. Nu får det vara slut på det här!

Hur mår ni där hemma?

Jag glömde berätta en sak jag har världens bästa lilla syster. Gumman du får mig verkligen att må super bra. Längtar efter dig... Vi ses på Torsdag!

Elin vi ses snart också hoppas jag :)

Pussar och Kramar Linda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: