Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

FREDAG

Kategori: Allmänt


idag är det Fredag här i Borås.. Hehe som om det inte skulle vara fredag överallt..

Idag ska jag och Lotta ut o shoppa lite. Jag ska försöka få en klipp tid också känner för att förnya mig själv lite.. Ganska skönt att göra det ibland. Har inte varit hos frissan på länge så det är dags nu.  Annars händer det inte så mkt just nu.. Ska eventuellt äta taco ikväll och titta på film. Mysigt.

Pratade med Maline igår. Jag köpte ett telefonkort på nätet men det var inte det lättaste att få det att funka så det blev att logga in på sidan igen och prata med kundtjänst live med deras chat funktion..jag som har så svårt att srkiva på Engelska fixade det utan problem. Satt och pratade med någon Theo. Jag älskar Amerikanare dem är så trevliga.. Saknar det verkligen att folk är vänliga när man kommer in i klädelsebutiker och annat.

Att dem alltid hälsar en Välkommen och välkomen tillbaka.

Nej nu ska jag ta tag i den här dagen!


oooooo jag glömde säga jag ska ha kol syre is till festen på Lördag det kommer att bli super super kul. LÄngtar verkligen!!


HALLOWEEN!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: