Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Min blogg lever..

Kategori: Allmänt




Bloggen lever det finns några människor så läser vad jag skriver där ute.. Det är faktikst ganska roligt måste jag säga.
 
Det är ingen rolig dag här i Borås. Det regnar och är kallt.  Jag vill ha snö...

Kom och tänka på en sak.. läste in en annan blogg att skor från skopunkten bara var skit. och att skor från din sko var super bra, i allafall mycket bättre sko punkten. Det tycker inte jag. Skor från din sko är inte så jätte bra. dem går sönder väldigt fort måste tycker. Plus att Sko punkten faktikst har lite roligare skor. l Lite annurlunda skor. Men jag har också sett sko punkten som skit skor..Men inte nu längre.. samma sak med Hm för några år sedan gillade jag inte alls HM. hade inga roliga kläder men nu är det hm som är the shit lixom.. lika med GINA har ockås riktigt roliga kläder.

hmm och där satte jag punkt. vet inte vad jag ska skriva mer..

puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: