Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Måndag

Kategori: Allmänt


Sitter här i Bibblan med Emma och Johanna och skriver ett smeinarium. Hur tråkigt som helst. Oj jag glömde Linda sitter här med, Mycket intressant. Sure boken är intressant men det är så jäkla mycket nu så man orkar inte läsa. man lässer sen glömer man bort vad man har läst och så håller man på så. Kul eller hur?

En skol veckan kvar sen är det Praktik jag längar verkligen. Ska bli super kul att få komma ut och göra det jag vill jobba med.


Helgen!

Ja Hockey igår Malmö Vann.. Riktigt kul att träffa Fimpen och Tunnan. Bakis som bara den var jag dessutom. Men jag hade lovat att gå på Hockyn och det var något jag verkligen ville göra så det vara bara att kämpa. Och det gjorde jag. Ush Ush Ush!!

Balder festen i Lördags var verkligen jätte kul. Mycket god mat och massior av för mkt dricka! Men men


 Fredag kommer Cliff och Jonas. Ska också bli super kul. LÄngtar verligen. Att malmö vänner kommer och hälsar ¨på är det roligast som finns tror jag. Elin jag vet att du kommer till våren och det ska verkligen bli super kul.

19 December kommer jag hem för att vara ledig och ha Jullov! SUPER SKÖNT!!


Nu tillbaka till skolan igen!

Ha det bäst!



image31

SÅ ÄR DET I MITT HUVUD JUST NU!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Kul att du får besök från skaune ju =) jaaag mrrr jag ville komma tidigare, du som har bestämt våren ju =( blir lite säääd när jag ser att andra ska komma nu tidigare.. men men jag får väl vänta!! puss på dig =)

    2007-11-21 | 09:16:41
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här: