Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Helgen

Kategori: Allmänt



Kl 15.00 I torsdags gick jag till centralen och mötte upp en underbar människa.. Faktikst den bästa på hela jorden. Min syster Min Älskade lilla syster. Det är hon o jag mot världen :)

kl 22.00 om en annan bra vän. Patrik.

Fredagen åkte vi till gbg shopping stod på schemat vi fick mkt shoppat.

lördag var det halloween fest.  Hur kul som helst.. Verkligen en lyckad kväll.







 
image22
Jag och syster!

Vad mer ska jag skriva har haft en super bra helg.

men en mkt konstig helg. Vet inte var jag har två personer. Ibland har man ingen sen helt plötlsigt har man två inte så kul.Men men vi får se vad som händer. Tycker om dem båda två super mkt!


Söndag ännu en lyckad dejt. Två rätters middag och två mysiga filmer. jätte trevligt hopas på det bästa.. Börjar tycka om honom mer o mer. men jag är rädd för att bli besviken. Hoppas verkligen inte det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: