Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Att vara Linda

Kategori: Allmänt

Att vara Linda är inte alltid lätt..

Alltid något som inte går som jag vill men ska se det från den ljusa sida.. Egentligen vet jag inte vad jag ska blogga om men eftersom det är så kul att läsa vad alla andra skriver. Så tänkte jag att jag själv skulle börja skriva lite :)

Idag är det Torsdag och vädret är som alla andra dagar.. Det vara regnar hur kul är det? Var är sommaren? Jag kommer se ut som ett lik när familjen kommer hem.  Dom har snart varit på Kreta i en vecka och har dessutom en vecka kvar! FUSK!!

Kommentarer

  • sara säger:

    fuskigt med en 2 veckor på kreta, men jag tror att du kommer bli tokbrun i Usa :-)

    2007-06-30 | 18:51:42
    Bloggadress: http://dajsy.blogg.se
  • Cwenzzon säger:

    Haha detta inlägg läste jag sist av alla.. Nu ska jag läsa dom i rätt ordning så hänger jag me lite bättre.. Tack för en skoj sysselsättning =)

    2009-01-22 | 00:47:06

Kommentera inlägget här: