Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Regn

Kategori: Allmänt


När ska det ta slut det kan inte finnas hur mycket regn som helst där upp i himlen.. Eller jo kanske.. Men nu får det sluta jag vill inte sitta här inne hela dagen. jag är ledig också... Alltid tråkigt väder då! Man kanske ska ta på sig regnkläder o gå ut en runda i allfall... Ush vad jag hatar regn!!!

Jag vill ha sol..... och det är NU!!!!!!!

image12 Jag vill också bada!!



Kom på en sak jag har glömt att visa är er min fina bil. Den ska jag ha när jag blir stor =)

image13

Fast det ska nog inte stå Barbie på den. Men pinkflower som reg skylt hur låter det??

Kan någon se till att regnet slutar nu!
Tack

Tänker på dig Mr J <3

Kommentarer

  • sara säger:

    at det står barbie på den är ju bara charmigt!
    har köpte en kohudsmatta by the way, måst ju säga det så du gillar kor :-) så fint!
    allt bra annars?

    2007-07-07 | 12:57:31
    Bloggadress: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här: