Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

ojsan

Kategori: Allmänt



Ojsan.. Nu var det snart tredje advent redan. känns ju helt sjukt,, Jag har snart gjort tre veckor på praktiken också. Helt sjukt!.  tiden går verkligen fort. Men det är som om man säger tiden går fort när man har roligt :) praktiken är väldigt givande måste jag säga. Kul att se något så annurlunda. Givanade med andra ord,

Lucia idag. Jätte mysigt verkligen.

Torsdag är det också. En kall torsdag. riktigt kallt är det idag..

Hmm hittade dig på youtube idag. Kändes lite skumt men ändå lite roligt.

måste också bara säga att Maria som vann IDOL 2007 är en stjärna. Jag älskar verkligen hennes röst helt underbar, ser framemot hennes cd.

nej nu ska jag börja städa lite här tänkte jag. ser ut som en bomb!!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: