Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Christmas miracle

Kategori: Allmänt

SNÄLLA GE MIG ETT CHRISTMAS MIRACLE

Jag hoppas verkligen på ett Christmas miracle :) Jag vill att julafton ska bli super bra. Inget tjafs bara en mysig kväll med släkten. Hoppas Hoppas! Det brukar alltid vara hur mysigt som helst. Men jag vill att dettta ska vara perfekt. Känns som om detta är sista julen vi sitter alla tillsammans. Men så har det känns dem senaste gångerna faktikst.. Men nu är det nog på riktigt. :(

Satt och läste i saras blogg.. Om jul stress.. Jag förstår inte heller varför allt ska vara så perfekt i December. Vara kan inte allt vara bra året om. Varför inte bara leva som man alltid gör.  Varför går man alltid ut i sista sekund och handlar julklappar. Jag brukar ALDRIG gör det för jag hatar att stressa, verkligen hatar det, men ämdå är jag bäst på det.

Tyvärr är jag en av dem som måste ut och trängas i morgon på stan. Tack vare att jag inte har några pengar att handla för just nu. Är helt pank känns förjävligt. Hur ska detta sluta? Får ca 5000i morgon ska betala hyra telefon och andra räkningar. Hur kul är det? Kommer inte ha en kr kvar att göra något kul för. hoppas att man får lite pengar på jul så man kan leva lite. Men julklappas pengarna ska jag betala av min tv med. Som jag tror vad det dummaste jag har gjort på länge. Men tv är bra och det är jätte mysigt! Men lite dumt att göra det nu! Skulle betalat den direkt!!

Kärleken hur går den då?

Ja du, känner mig ganska blåst där med. Men sån är livet... När kommer den rätta? Hoppas han kommer snart. Jag vill ha lite kärlek, lite mysiga kramar och massor av pussar.

Elin om du läser detta!!! ÅK TILL NORGE!!! Jag hade inte tvekat en sekund om att åka!

Camilla är hemma igen från Abu Dhabi känns verkligen underbart!

Åsa är på väg till mig. Underbart det med!

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir ren och fin!

Puss på er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: