Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

2007

Kategori: Allmänt

Året 2007 har varit ett bra år men jag hoppas på att hitta min stora kärlek 2008. Vill verkligen träffa någon. Har så mkt kärlek jag vill ge till någon.. Var finns du?

Januari förra året flyttade jag till Borås, började på högskolan! Hur kul som helst. Vårteminen kämpade jag på väldigt hårt. Gick snabbt. Sen kom sommaren var i usa med Ann. Hur kul som helst. Hem och jobbade lite till sen var det dags för höst terminen och den har varit super bra. Har träffat så mycket nya vänner! Vänner för livet!

Festat på tok för mycket! Levern mådde inte bra där ett tag men kul har vi haft!

Nu är det snart 2008 och jag tänker inte ha något nyårs löfte jag säger bara att 2008 ska bli mitt år och jag hoppas verkligen på ditt och mitt år.

Det nya året ska firas med mamma o pappa hemma i huset. Ska bli jätte mysigt. Trodde verkligen jag skulle jobba men det behövdes inte så det blir en lugn kväll men mammsen och pappsen. Mysigt det med!

Snart börjar skolan igen! Längtar faktikst lite! Tillbaka till alla vänner, tillbara till vardagen igen!

Nu ska jag titta på film!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: